Empati
Harvard Business Review Press Optimist Yayınları- Araştırma-İnceleme
- İş-Ekonomi-Hukuk
- Kişisel Gelişim
- PAYLAŞ
Empati, ilişkilerde ve ürün geliştirmede daha iyi olabilmek için önemli bir faktördür. Ama söylemesi kolay olsa da kendini başkasının yerine koymak, onun duygularını ve motivasyonunu anlamak genellikle o kadar kolay olmaz.Bu kitap empatiyi ve neden bu kadar önemli olduğunu kavramanıza, empati kuramamanıza neden olan engelleri aşabilmenize ve empatinin ne zaman aşırıya kaçtığını anlamanıza yardım ediyor. *Daniel Goleman *Annie McKee *Adam Waytz İŞ YAŞAMINDA NASIL İNSANCIL OLUNUR HBR Duygusal Zekâ Serisi, Harvard Business Review sayfalarından profesyonel yaşamın insani tarafı üzerine akıllı ve esaslı bir okuma seçkisi sunuyor. Dizideki her kitap, duygularımızın iş hayatımızı nasıl etkilediğine, zor durumlarla ve zor insanlarla nasıl başa çıkabileceğimize, işyerindeki mutluluğa yönelmenin ne anlama geldiğine dair ilham veren denemelere ve araştırmalara yer veriyor. Hem keyifli ve hem de pratik olan bu kitaplar, istekli profesyonellere ustalaşmak için kritik olan sosyal becerilerin neler olduğunu anlatıyor.
- ISBN
- 978-605-2202-83-8
- Sayfa Sayısı
- 76
- Yayınlanma Tarihi
- 2018